Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

2

Πριν δύο χρόνια έτσι μέρα επακέταρα μια ζωή 11 χρόνων στο Σικάγο και επέστρεψα στα πάτρια εδάφη. Δεν ξέρω ακόμα αν έπραξα σωστά αλλά νοιώθω οτι οι στιγμές που μετανοιώνω για την επιστροφή ειναι πιο λίες απο τις στιγμές που δεν το μετανοιώνω αρα ακόμα η ζυγαρία γέρνει στο να μείνω. Φυσικά το ότι άλλαξε ο τόπος και το περιβάλλον που εργάζομαι εβοήθησεν αρκετα γιατι την προηγούμενη μου δουλεια στο χρυσοπράσινο φύλλο εφτασα στο σημείο να την μισήσω. Τζαι τουτο το λαλώ εγω που γενικά δεν μισώ τζαι που ουτε καν χρησιμοποιώ τουτη την λέξη συχνά για να εκφράσω τα συναισθήματα μου.

Τους φοιτητές αγαπώ τους. Σίουρα μερικους παραπάνω που άλλους. Αλλά ακόμα τζαι τζείνοι που με εκνευρίζουν με την συμπεριφορά τους ειναι για μένα ένας τρόπος να μαθω να χειρίζομαι όλων των ειδών φοιτητών τζαι σιουρα μαθαίνω πολλά που τζείνους για το πως να γινομαι καλύτερη καθηγήτρια. Την διδασκαλία την πέρνω πολλά σοβαρά. Θεωρω πως ο ρόλος μου δεν ειναι μόνο να τους διδάξω μια συγκεκριμένη ύλη. Νομίζω αν δεν εγινετουν τουτη η επαγγελματική αλλαγή, τοτε οι τάσεις φυγείς μου μπορεί  να ξαναερκουνταν στην επιφάνεια.

Ο λόγος που άφησα στην άκρη το μπλογκ μου τζαι τις συνταγές στα Ιστομαγειρέματα ειναι γιατι αρχισα να ασχολουμαι με πολλά αλλα πραματα. Εγραφτηκα επιτέλους κοπτικη-ραπτική στα επιμορφωτικά τζαι εμπηκαμεν στην τελική ευθεία για να ράψουμε την πρώτη μας φουστα. Η δασκαλα εν πολλά καλη τζαι εχει μεγάλη πειρα στην διδασκαλία της ραπτικής ετσι νοιώθω πως μπορώ να μαθω πολλα. Ελπίζω οτι θα "πιάνει το χέρι μου" τζαι θα μπορω να κάμνω τόσο καλές τις φουστες μου οσο τα πατρόν που αρχισα να μαθαίνω σιγά σιγα. Εγραφτηκα τζαι με την μάμα μου σμίλες-σμιλί, τζαι ηδη αρχισαμε ενα πολλά πιο μεγάλο προτζεκτ απο οσα εκαμναμεν ως τωρα, με νέα σχέδια και τεχνικές.

Γενικά περνώ μια πολλά δημιουργική φάση. Περνώ καλά στην δουλεια τζαι ασχολουμαι τζαι με αλλα πραματα που πάντα ηθελα να ασχοληθω αλλά δεν ειχα χρονο. Σκέφτομαι που θελω να πάω για το επομενο μου ταξιδι τζαι γενικα απέβαλλα που πάνω μου τα αρνητικά συναισθήματα που μου εδημιουργούσεν η παλιά μου δουλεια. Το μονο θετικό ειναι οτι απο την εμπειρία απέκτησα 2-3 φίλους που κάθε τόσο πάμε για κανένα φαί και λέμε τα νέα μας.

Εχτες είπεν μου μια φοιτήτρια οτι θαυμάζει μια συμμαθήτρια της γιατι εν πολλά αφοσιωμένη στις σπουδές τις τζαι οτι την θεωρεί την καλύτερη της τάξης. Λαλώ της αν σου πω οτι εγω σε θεωρώ εσένα την καλύτερη της τάξης και αν σου πω οτι εσένα οι βαθμοί σου γενικά ειναι πολλά πιο ψηλοί;; Τζεινη εν το ήξερε οτι ειχε καλύτερο βαθμο. Τις ειπα ομως για μένα ο βαθμός εν απλα ενας τροπος αξιολογησης. Εσυ λέω της ζεις μια πιο υγιή ζωή. Διαβάζεις, εισαι πολλα επιμελής φοιτητρια, ερκεσαι με τις απορίες σου και εισαι η μόνη ως τωρα που έγραψε 100 σε διαγωνισμα μου! Αλλά περαν τούτων εσυ φκαινεις εξω, περιποιήσαι τον εαυτό σου, την εμφάνιση σου, τζαι γενικά εχεις μια all-round προσωπικότητα. Εγω αν θελεις να ξέρεις για τουτο τον λογο ηρτα Κυπρο. Γιατί η ζωή εν πολλά πραματα και οχι μόνο ένα.

13 σχόλια:

  1. Πολλά αισιόδοξο ποστ. Τζι εγώ προσπαθώ να κάμνω πράματα που παραμέλησα αρκετό καιρό-χρόνια μάλλον- για μένα, γιατί νιώθω εγώ καλύτερα, πιο γεμάτη.
    Ωραία απάντηση στη φοιήτρια, ίσως να πρέπει να τα λέμε γενικά σε όλους τούτα σε κάποια φάση της ζωής τους, πριν να εν σχετικά αργά πλέον. Ότι η ζωή έννεν ένα πράμα μόνο. Γιατί μερικές φορές χανόμαστε στην προσπάθεια να καταφέρουμε κάτι, να πετύχουμε ένα στόχο κι όταν το καταλάβουμε βλέπουμε πόσα εχάσαμε, κι ο χρόνος δεν γυρνά πίσω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς καλωσόρισες στο μπλογκ, γιατι δεν θυμούμαι να ξαναείδα κομμεντ απο σενα.. :-)

      Προσπαθώ κάθε τόσο να αφιερωνω χρονο στο μάθημα για να συζητούμε και αλλα θεματα τζαι βέβαια πάντα υπάρχουν και οι φοιτητες που νοιωθουν οτι μπορουν να ερτουν να μου μιλησουν για πραματα που τους απασχολουν.

      Διαγραφή
  2. opws ta eipes. Bravo sou. Tuxeros opoios se parei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! :-) Προς το παρον ομως παραμένω μονη μου...ο τυχερος ακόμα να βρεθει!

      Διαγραφή
  3. Μάνα μου κόρη εσυγκίνησες με. Χαίρομαι που είσαι χάππιερ και ελπίζω να γίνεσαι όλο και πιο χαρούμενη :)
    Άτε και το χ-μας πρέζεντ μου ας είναι μια χαντ-μέιντ φουστα!
    μις γιου - ξενιτεμενο πελλαμενίδιο
    (λολ πριν είσασταν εσείς οι ξενιτεμένες και εγώ στη κύπρο και τωρα δε τέιμπολζ χαβ τερντ)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. The tables have turned indeed! Ετσι ειναι η ζωή, τι να κάμουμε.

      Μόλις ερτεις να σου πιάσω μέτρα! :Ρ

      Διαγραφή
  4. clap clap clap! Χειροκροτώ για την τελευταία παράγραφο!
    Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα Πρασινάδα, να συνεχίσεις έτσι δημιουργικά και να είσαι καλά μέσα κι έξω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μεγάλη η αλλαγή στν ζωή της κοπέλας, πάντα θα σε θυμάτε

    ο anastasiadis μιλά για τους επιστήμονες που χάνουμε σε άλλες χώρες-give him a call περκει κάμει κανένα νομοσχέδιο να σε κρατήσει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαλείς να κάμει κανένα πρασινοσχέδιο. Να χαρουν τζαι οι οικολόγοι για το όνομα! :Ρ

      Διαγραφή
  6. ωραιος ο απολογισμος σου! την επιστροφη σου εχω την συνδιασμενη με τον ερχομο μου στην Αγγλια παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον ίδιο τρόπο θυμουμαι και εγώ τι έτος είσαι! Ακου το πτυχίο τζαι έρκετε! :)

      Διαγραφή